Нотатки педагога
Ключові слова: інформаційне середовище навчального закладу, інформаційні ресурси,
структура інформаційного середовища НЗ, інформаційний простір педагога.
Освітній простір утверджується на
декількох рівнях: державному, позиційному або регіональному, рівні освітніх
послуг навчального закладу та особистісному рівні.
Першим рівнем є державний рівень, який охоплює всю територію
країни, повинен мати ознаки цілісності.
Позиційний або регіональний
рівень визначає конкретні способи і варіанти одержання
особистістю тієї чи іншої освітньої послуги.
Третій рівень освітнього простору, на нашу думку, потрібно аналізувати
на рівні послуг конкретного освітнього закладу.
Четвертий рівень освітнього простору - особистісний, оскільки включення учня, студента в освітні процеси
відбувається завдяки взаємодії учня, студента з особистістю вчителя, викладача
– представника освіти, того, хто несе знання.
Одним з пріоритетних напрямків
розвитку сучасного закладу є впровадження
нових інформаційних технологій в освітній процес. У 1987 році американський
учений Г. М. Клейман назвав навчальні заклади, які застосовують такі технології
в освітньому процесі, закладами майбутнього....https://drive.google.com/drive/folders/0B0YhcnREplJwQi1lQmN4bEdpTzg
Комментариев нет:
Отправить комментарий